Personlig assistans i Heby

Bor du i Heby kommun och är i behov av personlig assistans?

Aberia hjälper dig att byta assistansbolag och att ansöka om personlig assistans hos Försäkringskassan eller kommunen.Oavsett om du är vuxen, barn eller anhörig så hjälper vi till att organisera assistansen. Personlig assistans är just personlig och den ena assistansen är inte är den andre lik. Med oss ska du känna dig helt säker på att dina behov och ditt självbestämmande är i fokus.
BPA i Aberia

Varför Aberia Personlig Assistans

  • Du har en egen kontaktperson och ett kompetent team.
  • Du får juridiskt stöd och rådgivning i ansökan, omprövning och överklagan. 
  • Transparens i assistansens alla delar.
  • Kompetensutveckling utifrån dina och dina assistenters behov.
  • Dina personliga assistenter får en närvarande chef, arbetsledning i vardagen, kontinuerlig handledning, trygga anställningsförhållanden och  kollektivavtal.

Det är ditt liv och dina val, så enkelt är det. Vårt fokus är dina, din anhöriges eller ditt barns behov. Vad är viktigt för er? Det är där vi börjar. 

Kontakta oss på Aberia idag för att ta det första steget mot den personliga assistans du behöver. Vi ser fram emot att vara din trygga assistansanordnare.

Kontakta oss om personlig assistans i Heby

Skicka e-post till info@aberia.se  eller ring oss på 010 761 21 21.

Du kan också använda kontaktformuläret nedan.

Genom att klicka på Skicka godkänner du att vi lagrar din information. Vi måste göra detta för att kunna svara på din förfrågan. Din information används i enlighet med vår integritetspolicy.

Jobba som personlig assistent i Heby

Att vara anställd i Aberia innebär att du har en närvarande chef, arbetsledning i ditt dagliga arbete, handledning, friskvård, kollektivavtal och en mängd utbildningsmöjligheter.

Läs mer på vår karriärsida

Jobba hos oss

Senaste från Aktuellt